STEM ХӨТӨЛБӨРИЙН СУРАГЧДЫН ШИНЖЛЭХ УХААНЧЗОРИЛГО, ХАНДЛАГА НЬ ТЭДНИЙ АЗ ЖАРГАЛ, EQ-Д НӨЛӨӨҮЗҮҮЛЭХ ТУХАЙ

##article.authors##

  • Г. Уянга МУИС-ийн Бизнесийн Сургууль ##default.groups.name.author##
  • Э. Одонтамир БНХАУ-ын Үханий Технологийн Их Сургууль ##default.groups.name.author##
  • М. Батпүрэв ШУТИС-ийн Ахлах Сургууль ##default.groups.name.author##

Хураангуй

Тус судалгаагаар STEM буюу Шинжлэх ухаан, Технологи, Инженер, Математик хөтөлбөрөөр хичээллэдэг ахлах ангийн сурагчдын EQ болон STEM хөтөлбөрийн талаарх ойлголт, зорилгыг аз жаргалын түвшинтэй нь хамааруулан судалсан бөгөөд эдгээр хүчин зүйлсийн хамаарал нь нас болон хүйсийн хувьд ялгаатай эсэхийг шалгасан.
Судалгаанд МУ-ын ШУТИС-ийн ахлах сургуулийн 10-12-р ангийн сурагчдыг хамруулсан.

Нийтлэгдсэн огноо

2024-04-15