БАГА АНГИЙН СУРАЛЦАГЧДЫН БҮТЭЭЛЧ СЭТГЭЛГЭЭНИЙ ХӨГЖЛИЙГ ДЭМЖИХ ТУРШИЛТ, ҮР ДҮН(Математикийн хичээлийн жишээн дээр)

Математикийн хичээлийн жишээн дээр

##article.authors##

  • Д. Энхцэцэг МУБИС-Багшийн сургууль ##default.groups.name.author##
  • Г. Батбаяр МУБИС-Багшийн сургууль ##default.groups.name.author##

:

бүтээлч сэтгэлгээний чадвар; математикийн стандарт бус бодлого.

Хураангуй

Энэхүү өгүүлэлд бага ангийн суралцагчдын бүтээлч сэтгэлгээний онцлогийг тодруулахын зэрэгцээ бага ангийн математикийн хичээлд стандарт бус бодлого ашигласнаар суралцагчдад бүтээлч сэтгэлгээний чадвар төлөвшихөд хэрхэн нөлөөлөх боломжтой талаар үндэслэлээ. Суралцагчид мэдлэг, чадвараа сэргээн санаад зогсохгүй шинэ нөхцөлд хэрэглэх, загварчлах, эрэл хайгуул хийх, уян хатан хандах, шинэ арга зам нээх, санаагаа бүрэн гүйцэд хэрэгжүүлэх зэрэг ур чадварыг стандарт бус бодлого бодох явцад бүтээлчээр ашиглах арга зүйг боловсруулж, Соёмбо бага сургуульд 4 жил туршсан үр дүнг танилцуулж байна.

Нийтлэгдсэн огноо

2024-05-24