МОНГОЛ, ХЯТАД ХОЁР УЛСЫН СУРАХ БИЧИГ ДЭХ КВАДРАТ ТЭГШИТГЭЛ СЭДВИЙН ХАРЬЦУУЛСАН СУДАЛГААНЫ ҮРДҮН
Хураангуй
Хятад болон Монгол улсын математикийн сурах бичгийг харьцуулах нь хоёр улсын математик сургалтын агуулга, арга зүйн хөгжилд ач холбогдолтой юм. Тус өгүүлэлд Монгол улсын 10, 11, Хятад улсын суурь боловсролын үндсэн сурах бичиг-4 номны квадрат тэгшитгэл сэдвийн хүрээнд харьцуулан судлах аргаар хоёр улсын сурах бичгийн агуулгыг харьцуулсан болно. Мэдлэгийн хэмжээ, бүтэц, илрэх хэлбэр, давтах бодлого дасгалын хэлбэр, хүнд хөнгөний хэмжээ, бүлгийн төгсгөл дүгнэлт зэргийг харьцуулан судаллаа.
##submission.downloads##
Нийтлэгдсэн огноо
2024-05-24
Хэвлэгдсэн дугаар
Бүлэг
Articles