Иргэний боловсрол хичээлийн сургалтын хөтөлбөр, сурах бичгийн талаарх олон нийтийн санал, шүүмж

##article.authors##

  • Давгын ПУНЦАГСҮРЭН Боловсролын судалгааны үндэсний хүрээлэн ##default.groups.name.author##
  • Ганбаатарын ТҮВШИНЖАРГАЛ Боловсролын судалгааны үндэсний хүрээлэн ##default.groups.name.author##

:

агуулга, арга зүй, сургалтын орчин, хэрэглэгдэхүүн, үнэлгээ

Хураангуй

 Судалгаагаар ерөнхий боловсролын бага, суурь, бүрэн дунд боловсролын түвшинд хэрэгжсэн болон хэрэгжүүлж байгаа иргэний боловсрол (иргэний ёс зүйн боловсрол) сургалтын хөтөлбөрийн агуулгыг тоймлож, тухайн хөтөлбөрүүдийн зорилго, агуулга, арга зүй, үнэлгээ, сургалтын орчин, хэрэглэгдэхүүнийг харьцуулав. Иргэний боловсрол (иргэний ёс зүйн боловсрол)-д хичээлийн сургалтын хөтөлбөр, сурах бичгийн талаар зарим судлаачдын гаргаж буй санал, шүүмжид чанарын шинжилгээ хийсэн үр дүнг энэхүү өгүүлэлд тусгав.

Ном зүй

БСШУЯ, (2011). Иргэний боловсролын сургалтын хөтөлбөр. Улаанбаатар: х.9.

БШУЯ, (2015). Суурь боловсролын сургалтын цөм хөтөлбөр. Улаанбаатар: х141-143.

БСШУСЯ, (2019). Бүрэн дунд боловсролын сургалтын хөтөлбөр. Улаанбаатар: Соёмбо принтинг.

Батдулам, С. (2015). Боловсрол судлал сэтгүүл. (116) Улаанбаатар: Соёмбо принтинг

Золзаяа, М. (2021). Ёс зүй, философи, шинжлэх ухааны талаар. Улаанбаатар: Содпресс ХХК.

МУИС, (2017). Хэрэглээний ёс зүйн асуудлууд ЭШХ. Баттулга, Ч. Хүүхдэд ёс суртахууны хүмүүжлийг сургуулиар олгох нь. Улаанбаатар:Содпресс ХХК.

НХУС, (2016). Түүх, нийгмийн ухааны боловсролын онол, арга зүйн асуудал ЭШХ. Ариунцэцэг, Г. Ёс суртахууны боловсрол: ямар ёсыг яаж сургах вэ? Улаанбаатар: Бит пресс ХХК.

Нэмэхжаргал,Т. (2023). Боловсролын философи асуудал. Улаанбаатар: Бит пресс ХХК.

Нээлттэй сургууль сонин. 2023 оны 5-6 дугаар сар, № 05,06 (260,261). х.2.

ФХ, БСҮХ (2024 ) Монголын нийгмийн ёс зүй, ёс суртахууны боловсрол, төлөвшлийн тулгамдсан асуудал, шийдвэрлэх арга зам, ЭШХ. Анара, М. Орчин үеийн япон улсын ёс суртахууны боловсролын шинэчлэл. Улаанбаатар: Содпресс ХХХ х133-139.

Эдийн засгийн хүндрэлийн үед боловсролын чанар, хүртээмжийг сайжруулах төслийн тайлан, (2021). Улаанбаатар: х.83.

##submission.downloads##

Нийтлэгдсэн огноо

2025-07-20

Хэвлэгдсэн дугаар

Бүлэг

Өгүүллүүд