ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН САЛБАРТ ЧАНАРЫН НЭГДСЭН УДИРДЛАГЫГ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ БОЛОМЖ

##article.authors##

  • Ё.Доржсумъяа Санхүү Эдийн Засгийн Их Сургууль ##default.groups.name.author##
  • А.Ёндон Санхүү Эдийн Засгийн Их Сургууль ##default.groups.name.author##

Хураангуй

Дээд боловсролын байгууллагад чанарын нэгдсэн удирдлагыг хэрэгжүүлэх нь дээд боловсролын чанар, хүртээмж, үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх, тасралтгүй хөгжих үйл явцаар дамжуулан оюутан, суралцагчдын хүсэл сонирхол, эрэлт хэрэгцээнд тулгуурласан чанартай боловсрол олгох, улмаар ажил олгогчдын шаардлагыг хангахуйц мэдлэг эзэмшсэн, өндөр ур чадвартай боловсон хүчинг бэлтгэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Энэхүү өгүүллээр бид чанарын нэгдсэн удирлага, түүний зорилго, зорилт, зарчмуудыг танилцуулах, аливаа байгууллагад чанарын нэгдсэн удирдлагыг хэрэгжүүлэх ач холбогдол болон учрах бэрхшээлүүд болон дээд боловсролын салбарт хэрэгжүүлэх боломжийн талаарх ерөнхий мэдээлэл хүргэж байна.

Ном зүй

Bhat, M.A. (2006). Quality concerns in education. Jaipur: Rawat Publications.

Juran, J. M., & Feo, J. A. (2010). Juran's Quality Handbook: The complete guide to performance excellence (6th Edition ed.). New York: Mc Graw Hill

Kumar, s.(2009). Total Quality Management. New Delhi: University Science Press.

Mukhopadhyay, M. (2005). Total Quality Management in Education, New Delhi: Sage Publications.

Ravindran, N & Karpaga, K.(2016).Total Quality Management in education: Prospects, Issues and Challenges. Shanlax International Journal of Education, 4(2):58-65

Sangeeta, et al., 2004. Conceptualising total quality management in higher education. The TQM Magazine, 16(2): 145-159.

Srivanci, M.B., 2004. Critical issues for TQM implementation in higher education. The TQM Magazine, 16(6): 382-386

Нийтлэгдсэн огноо

2024-07-08