STEM ХӨТӨЛБӨРИЙН СУРАГЧДЫН ШИНЖЛЭХ УХААНЧ ЗОРИЛГО, ХАНДЛАГА НЬ ТЭДНИЙ АЗ ЖАРГАЛ, EQ-Д НӨЛӨӨ ҮЗҮҮЛЭХ ТУХАЙ
Abstract
Тус судалгаагаар STEM буюу Шинжлэх ухаан, Технологи, Инженер, Математик хөтөлбөрөөр хичээллэдэг ахлах ангийн сурагчдын EQ болон STEM хөтөлбөрийн талаарх ойлголт, зорилгыг аз жаргалын түвшинтэй нь хамааруулан судалсан бөгөөд эдгээр хүчин зүйлсийн хамаарал нь нас болон хүйсийн хувьд ялгаатай эсэхийг шалгасан.
Судалгаанд МУ-ын ШУТИС-ийн ахлах сургуулийн 10-12-р ангийн сурагчдыг хамруулсан.
Downloads
Published
2024-04-15
Issue
Section
Articles