МОНГОЛ, ХЯТАД ХОЁР УЛСЫН СУРАХ БИЧИГ ДЭХ КВАДРАТ ТЭГШИТГЭЛ СЭДВИЙН ХАРЬЦУУЛСАН СУДАЛГААНЫ ҮР ДҮН
Abstract
Хятад болон Монгол улсын математикийн сурах бичгийг харьцуулах нь хоёр улсын математик сургалтын агуулга, арга зүйн хөгжилд ач холбогдолтой юм. Тус өгүүлэлд Монгол улсын 10, 11, Хятад улсын суурь боловсролын үндсэн сурах бичиг-4 номны квадрат тэгшитгэл сэдвийн хүрээнд харьцуулан судлах аргаар хоёр улсын сурах бичгийн агуулгыг харьцуулсан болно. Мэдлэгийн хэмжээ, бүтэц, илрэх хэлбэр, давтах бодлого дасгалын хэлбэр, хүнд хөнгөний хэмжээ, бүлгийн төгсгөл дүгнэлт зэргийг харьцуулан судаллаа.
Downloads
Published
2024-05-24
Issue
Section
Articles