ХҮҮХЭД НЭГ БҮРИЙН ЯЛГАВАРТАЙ БАЙДЛЫГ ХАРГАЛЗАН ХӨГЖҮҮЛЭХ НЬ
Abstract
Энэхүү судалгааны өгүүллээрээ математикийн хичээлийг хүүхэд нэг бүрийн ялгавартай байдлыг харгалзан хөгжүүлж хичээл бүрийг багшлахуй, суралцахуйн хөгжилд чиглэсэн сайн хичээл байлгахын тулд хичээлийн төлөвлөлтийг судалгаанд тулгуурлан хүүхэд нэг бүрийн түвшинд тохируулан боловсруулан хэрэгжүүлснээр суралцагч нэг бүрийг хоцрогдолгүй хөгжүүлэх, тэднийг математикийн хичээлээс айх айдасгүй суралцах, хүүхдийн сурах, багшийн сургах аргуудыг сонгох боломжуудыг олгох боломжтой болохыг тогтоосон судалгааны үр дүнг танилцуулах болно.
Downloads
Published
2024-06-19
Issue
Section
Articles