СУРГУУЛИЙН ӨМНӨХ НАСНЫ ХҮҮХДИЙН ХӨГЖЛИЙН ҮНЭЛГЭЭНИЙ АСУУДАЛД
Abstract
Бага насны хүүхдийн боловсролын чанар нь багш хүүхдийн хөгжлийг хэрхэн үнэлж, дэмжин ажиллаж байгаатай салшгүй холбоотой юм. Үнэлгээ нь хүүхдийн хөгжил болон
суралцахуйн талаар мэдээлэл цуглуулах, түүнд дүн шинжилгээ хийх, үнэлгээний талаарх дараагийн ажлыг төлөвлөх орчилт үйл явцыг хэлнэ. Бид энэхүү өгүүллээр хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээний асуудлыг хөндөхийн зэрэгцээ цэцэрлэгийн багш нар хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээг хэрхэн хийж байгаа судалгааны зарим үр дүнг танилцуулж байна.
Downloads
Published
2024-04-22
Issue
Section
Articles