ОЛОН НИЙТИЙН БОЛОВСРОЛ
Abstract
Энэхүү өгүүлэл нь олон нийтийн боловсролын хувь хүн, хамт олон, нийгэмд гүйцэтгэх үүрэг, бүх нийтийн боловсролд оруулах хувь нэмрийг дээшлүүлэхэд насан туршийн боловсролын багшийн заах арга зүй, идэвхтэй үйл ажиллагаа нь ямар нөлөөтэйг илрүүлэхэд чиглэгдсэн болно.
Судалгаанд хөдөө орон нутгийн нийт 60 хүн оролцсон. Үүнээс 18 сурагч, 20 эцэг эх, 8 багш, 6 оюутан, 5 ажилчин, тодорхой эрхэлсэн ажилгүй 3 хүн хамрагдсан. Эдгээр оролцогчдоос 5 асуултаар асуулга авч, задлан шинжлэн дүгнэлт хийлээ.
References
(2000). Дэлхийн боловсролын форум эмхэтгэл. Улаанбаатар. (2000). “Бүх нийтийн боловсролын төлөө” Үндэсний эвсэл. Улаанбаатар. (2015). Насан туршийн боловсролын баримт бичгийн эмхэтгэл. Улаанбаатар.
Ичинхорлоо,Ш. (2014). Боловсролын философийн удиртгал. Улаанбаатар.
Мижиддорж, Д, Оюунбилэг, Д, Баттогоо, Л, Баярцэнгэл, Ж, Энхжаргал, Ч. (2012). Хими- Соёмбо нэвтэрхий толь. Улаанбаатар.
Нэмэхжаргал,Т. (2013). Боловсролын философи-арга зүйн асуудал. Улаанбаатар.
Эрдэнэцэцэг,С. (2014). Багшлахуй: Зарчим ба хандлага. Улаанбаатар.
Эрдэнэцэцэг,С. Хонгорзул Б. (2017). Суралцахуй: Үзэл баримтлал ба хандлага.
Улаанбаатар.