МОНГОЛЫН МАТЕМАТИКИЙН ОЮУТАН БАГШИЙН ТРАСК-Н ӨНӨӨГИЙН БАЙДАЛ ТҮҮНД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛ

Authors

  • Цэдэн-Иш БАЯРМАА Бээжингийн багшийн их сургууль Author
  • Болдбаатар ШҮРЭНЦЭЦЭГ Бээжингийн багшийн их сургууль Author

Abstract

Тус судалгааг Монголын Математикийн Оюутан багшийн Судлагдахууны мэдлэг, Заах арга зүйн болон Технологийн цогц мэдлэг (ТРАСК)-ийн өнөөгийн байдлыг тодруулах, түүнд нөлөөлөх нөлөөллийн хүчин зүйлийг илрүүлэх зорилгоор Математикийн Багшийн мэргэжлээр 3, 4-р дамжаанд суралцаж буй 153 оюутнаас 3 үндсэн хэсэг бүхий хаалттай асуулгаар авсан. Судалгаанд оролцогчдын ТРАСК-н түвшин дунджаас дээгүүр байгаа ба ТРАСК-н түвшинд техник технологи, анги танхимын хүрэлцээгүй байдал зэрэг нь сөрөг, Мэргэжлийн дидактикийн хичээлийн агуулга нь эерэг нөлөө үзүүлж байгааг судалгааны үр дүнгээр тодорхойллоо. Мөн ТРАСК-н 7 элемент тус бүр хоорондоо шууд хамааралтай байна.

Published

2024-04-22