ХӨГЖМИЙН СУРГАЛТЫН ОРЧИН, ХЭРЭГЛЭГДЭХҮҮНИЙ ӨНӨӨГИЙН НӨХЦӨЛ БАЙДАЛД ХИЙСЭН ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ҮР ДҮН
Abstract
ЕБС-ийн хөгжмийн сургалтын орчин, хэрэглэгдэхүүний хүртээмж, хангамжийн өнөөгийн нөхцөл байдлыг тоон судалгааны аргаар шинжлэв. Энэхүү судалгааг хийснээр ЕБС-ийн хөгжмийн сургалтын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийж, орчин, нөөц хэрэглэгдэхүүний хангамжийг сайжруулах, хичээл, хичээлээс гадуурх сонгон, секц, дугуйланг хичээллүүлэх хэрэглэгдэхүүний хүртээмжийг дээшлүүлэх, улмаар сургалтын үр дүнг сайжруулах арга замыг тодорхойлоход дэмжлэг үзүүлэх ач холбогдолтой юм.
References
(2003). 6 настай хүүхдийн сургалтын орчинд хийсэн үнэлгээний тайлан. Монгол-Японы Шинжлэх Ухаан, хамтын ажиллагааг дэмжих холбоо. Улаанбаатар.
(2017). “Боловсролын чанарт нөлөөлж нөлөөлж буй сургуулийн хүчин зүйлс” судалгааны тайлан. Азийн хөгжлийн банкны Техник туслалцааны төсөл. Улаанбаатар.
(2017). “ЕБС-ийн хөгжмийн багш нарын орон тоо, цагийн ачаалал, сургалтын орчин болон хичээлээс гадуурх үйл ажиллагааг зохион байгуулж буй өнөөгийн нөхцөл байдал”-д хийсэн судалгааны тайлан. Боловсролын хүрээлэн. Улаанбаатар.
(2012) “ЕБС-ийн бүтэц, байршил, хэв шинж”-ийн талаарх судалгааны тайлан. Боловсролын хүрээлэн. Улаанбаатар.
Цэдэвсүрэн Н. (1998). Сургалтын орчны тулгамдаж буй асуудлууд. Улаанбаатар хот.
Цэдэвсүрэн Н. (2006). Сургах, сурах орчны судалгаа. Улаанбаатар.