ХҮҮХЭД НЭГ БҮРИЙН ХӨГЖИЛД “ӨӨРИЙН ҮНЭЛГЭЭ”-Г ЧУХАЛЧЛАХ НЬ
Abstract
Бие хүний чухал бүрдэл болох өөрийн үнэлгээ нь хүүхдийн амьдрал, үйл ажиллагааны бүх талд чухал нөлөө үзүүлж, үйл ажиллагааг зохицуулж, хөгжил төлөвшилийг тэтгэж байдаг. Хүүхдийн өөрийн үнэлгээний төвшингээс хамаарч тэдний санаархалын төвшин, идэвх, үе чацуутан болон насанд хүрэгчидтэй харилцах, орчиндоо дасан зохицох, аливаа саад бэрхшээлийг даван туулах чадвар харилцан адилгүй байдаг. 6-12 насанд хүүхдийн өөрийн үнэлгээ төлөвших шатандаа байдаг бөгөөд багш эцэг эхчүүд хүүхдийн өөрийн үнэлгээний хөгжлийн зүй тогтол, онцлог болон эрүүл зохистой өөрийн үнэлгээ эерэг “Би” үзэл баримтлал төлөвшүүлэх арга замыг мэдэх зайлшгүй шаардлагатай.
References
Дюррант,Ж. (2007). Хүмүүжлийн эерэг аргууд. Швед. “Хүүхдийг Ивээх Сангийн” хэвлэх Үйлдвэр.
Мягмар,О., Нямдорж,М., Өлзийтунгалаг,Х. (2002). Хүүхдийн хөгжлийн хэрэгцээ ба нийгмийн ажил. Улаанбаатар: Ган принт.
Мягмар,O. (2007). Хүүхдээ хайрлан харилцах нь. Улаанбаатар: Ган принт.
Мягмар,O. (2009). Судлаач багшийн гарын авлага. Улаанбаатар: Ган принт.
Мягмар,O. (2012) Хүний хөгжлийн сэтгэл зүйн лекцүүд”. Улаанбаатар: Ган принт.
Фишер,Ж., Коркорон,К. (орч. 2010). Клиник практикт хэрэглэх хэмжүүр тест. Улаанбаатар.