ХҮҮХДИЙН ХЭЛ ЯРИАНЫ ХӨГЖЛИЙН ТАНИН МЭДЭХҮЙН ТАЛ
Abstract
Сэтгэл судлалын танин мэдэхүйн чиглэлийн төлөөлөгчид хэл яриа нь танин мэдэхүйд чухал үүрэгтэйг онцлон танин мэдэхүйн хөгжлийг судлахдаа хэл яриаг орхигдуулах нь өрөөсгөл гэж үздэг. Хэл ярианы хөгжлийг нэгдүгээрт үгийн нөөц, хоёрдугаарт ухагдахууны хийсвэрлэлийн түвшин, хэл яриан дахь сэтгэхүйн нэгтгэн дүгнэлтээр судалдаг хандлага байдаг.
Энэ өгүүллээрээ хүүхдийн хэл яриан дахь танин мэдэхүйн хийсвэрлэлийн онцлогийн талаарх ерөнхий үзэл баримтлал болон судалгааны үр дүнг тайлбарлахыг зорилоо.
References
Немов, Р.С. (1995) Психология Книга-2. Москва
Цейтлин, С.Н. (2000) Язык и ребенок. Лингвистика детской речи. Москва
Шахнарович А.М, Юрьева, Н.М.(1990) Психолингвистический анализ семантики и грамматики (на материале онтогенеза). Москва
Jonh W. Santrock, (2001) Life-Span Development. USA