СУРАГЧДЫН ХАРСАН, СОНССОНОО УТГЫН УЯЛДААТАЙ ЯРИХ, ИЛТГЭХ ЧАДВАРЫГ ХӨГЖҮҮЛСЭН ҮЙЛИЙН СУДАЛГААНЫ НЭГЭН ЖИШЭЭ

Authors

  • Бат-Очир МӨНХТУЯА МУБИС-ийн Архангайн Багшийн сургууль Author
  • Пүрэвжав ОТГОНБАТ МУБИС-ийн Архангайн Багшийн сургууль Author

Keywords:

үйлийн судалгаа; үе шат загвар; туршилт; үр дүн.

Abstract

Багшлахуйн өнөөгийн мөн чанар сургалт-судалгаа хосолсон чиг хандлагатай болж, багш нар сургалтын үйл ажиллагааны үр дүнг сайжруулах, суралцагчдыг хөгжүүлэх, төлөвшүүлэх зорилгоор боловсролын судалгаа, хичээлийн судалгаа, үйлийн судалгааг туршин хэрэгжүүлэх, үр дүнг түгээн дэлгэрүүлэхэд анхааран ажиллах шаардлага тавигдаж байгаа билээ. Энэ удаагийн өгүүллээр дамжуулан, нэгдүгээр ангийн монгол хэлний хичээлээр сурагчдын харсан сонссоноо ярих, илтгэх чадварыг сайжруулахад зурган карт (мнемотехникийн арга)-ын аргыг ашигласан үйлийн судалгааны үр дүнг танилцуулж байна.

References

Батхуяг,С. ба бусад. (2017). Боловсрол судлалын судалгааны ажлын арга техник. Улаанбаатар.

Байгальмаа. (2015). Боловсролын судалгааны арга зүй. Улаанбаатар.

Батболд,Т. ба бусад. (2017). Судалгааны арга зүй. Улаанбаатар.

БСШУЯ. (2014). Бага боловсролын сургалтын цөм хөтөлбөр. Улаанбаатар.

БСШУЯ. (онт-бус). Боловсролын чанарын шинэчлэлийн бодлого. Улаанбаатар.

Жадамба. (2007). Үйлийн явцдаа суралцахуй. Улаанбаатар.

Англи хэлээр

Lewin,K. (1947). Frontiers in group dynamics. II.

Published

2024-06-27