БАГА БОЛОВСРОЛЫН НАСНЫ ХҮҮХДИЙН НИЙГЭМШЛИЙН ХӨГЖЛИЙН ЕРӨНХИЙ ЧИГ ХАНДЛАГА
Keywords:
эрдэмтдийн үзэл баримтлал; нийгэмшил; судалгаа; бага ангийн хүүхдийн онцлог.Abstract
Боловсролын хүрээлэн 6-21 насны хүүхэд, залуучуудын цогц хөгжлийн судалгааг хийж, бие бялдар, нийгэмшил, танин мэдэхүйн хөгжийн шалгуур үзүүлэлтийг боловсруулсан. Энэ өгүүллээрээ судалгааны үр дүнд тулгуурлан боловсруулсан бага боловсролын насны хүүхдүүдийн нийгэмшлийн шалгуурыг онол-практик талаас нь харьцуулан танилцуулахыг хичээв.
References
БСШУСЯ, Боловсролын хүрээлэн. (2018) “Монголын хүүхэд, залуусын хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлтийг тодорхойлох технологийг сургалтын практикт нэвтрүүлэх нь” ШУТ-ийн төслийн тайлан 2013-2017.
БСШУСЯ, Боловсролын хүрээлэн. (2018) Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлт.
Санжаабадам,С. (2016). Хүүхдийн хөгжил: Нордикийн зарим оронд. “Боловсрол судлал” сэтгүүл. Дугаар 07, 21-29. Улаанбаатар: Соёмбо Принтинг.
Энхбаяр,Б. (2016). АНУ-ын хүүхэд залуучуудын хөгжлийн судалгааны агуулга, арга зүйн үндэс. “Боловсрол судлал” сэтгүүл. Дугаар 02, 39-44. Улаанбаатар: Соёмбо Принтинг.
John, W.Santrock. (2012). Life-Span development.
OECD. (2018). Social and Emotional Skills.