БЕНДЕР ГЕШТАЛЬТ ТЕСТИЙГ ХЭРЭГЛЭХ НЬ
Ялгаатай хэрэгцээтэй бага ангийн суралцагчдын жишээн дээр
Abstract
ЕБС-д тэгш хамран суралцаж байгаа ялгаатай хэрэгцээтэй суралцагчдыг сургалтын үйл ажиллагаанд амжилттай оролцуулахын тулд хөгжлийн ялгаа, хэрэгцээг нь судалдаг тусгай аргачлал хэрэгтэй байна. Бид энэхүү өгүүлэлд харааны хүртэхүйг судалдаг Бендер гештальт тестийг сонсголын, харааны, тулгуур эрхтний, зан төлөвийн ялгаатай хэрэгцээтэй суралцагчдад туршиж, үр дүнг нь даалгаврын шинжилгээ болон статистик дүн шинжилгээ хийж баталсан болно.
References
Brannigan, G. G. (2010). Bender visual‐motor gestalt test. Bender visual‐motor gestalt test., 1-2.
Hair, J. B. (2010). Multivariate Data Analysis. New York: 7th Edition, Pearson.
Kline, R. (2010). Principles and Practice of Structural Equation Modeling. New York: he Guilford press.
Koppitz, E. M. (1964). The Bender Gestalt Test for young children. Grune & Stratton.
Koppitz, E. M. (1970). Brain damage, reading disability and the Bender Gestalt Test. Journal of learning Disabilities, 3(9), 429-433.
Taber, K. (2017). The Use of Cronbach’s Alpha When Developing and Reporting Research Instrumentsin Science Education. Research in Science Education, 48, 1273-1296.
Бэгз Н., Санжаабадам С., Энхбаяр Б., Лхагвасүрэн Ц., Баярмаа Б., Баярсайхан Б. (2018). Хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн онол, арга зүй. Улаанбаатар: Соёмбо принтинг.
Бэгз Н., Санжаабадам С., Энхбаяр Б., Баярмаа Б., Лхагвасүрэн Ц., Мөнхбат Ш., Баясгалан Э. (2023). Монгол хүүхдийн бие бядар, нийгэмшил, танин мэдэхүйн хөгжлийн онцлог. Улаанбаатар: Соёмбо принтинг.
Батцэнгэл Г. (2013). Оюуны хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг судлах, үнэлэх асуудал. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд үзүүлж буй сэргээн засах стусламж, үйчилгээнд тулгамдаж буй асуудал, түүнийг шийдвэрлэх нь нэртэй эрдэм шинжилгээний онол, практикийн хурлын илтгэлүүдийн эмхэтгэл, (хуудсд. 40-41). Улаанбаатар.
Лувсандорж Ц. (2021). Боловсролын хэмжил зүй.
Одгэрэл Д., О. Н. (2018). Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээний тогтолцооны харьцуулсан судалгаа. Тусгай хэрэгцээт боловсролын багш, онол практикийн асуудлууд эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл (хуудсд. 24-25). Улаанбаатар: Соёмбо принтинг.
Цэвэгмид Ц., Баясгалан Э. (2022). Развитие внимания у младших школьников с задержкой психического развития с разным уровнем мотивации. (хуудсд. Сборник материалов II Всероссийской научно-практической конференции с международным участием «Актуальные вопросы регионального образования» (18 марта 2022 г.)). ОХУ: Кызыл. Изд-во ТувГУ.