СУРГУУЛЬ БҮХЛЭЭРЭЭ АЖИЛЛАХ АРГА ХАНДЛАГАД ТУЛГУУРЛАСАН МЕНЕЖМЕНТ

Authors

  • П. ХИШИГЖАРГАЛ Орхон аймгийн Ерөнхий боловсролын 4 дүгээр сургууль Author
  • Г. ОТГОНЖАРГАЛ Орхон аймгийн Ерөнхий боловсролын 4 дүгээр сургууль Author
  • И. НЭРГҮЙ Орхон аймгийн Ерөнхий боловсролын 4 дүгээр сургууль Author
  • Я. НЯМАА Орхон аймгийн Ерөнхий боловсролын 4 дүгээр сургууль Author

Abstract

Сургууль бүхлээрээ ажиллах арга хандлагыг нэвтрүүлэх үйл явцыг үнэлэх өөрийн үнэлгээгээр 2019 онд (2.8) буюу “тодорхойлогдох” бүхий хөгжлийн II түвшинд, 2022 оны давтан үнэлгээгээр (4.0) буюу “хянагдах” түвшинд үнэлэгдсэн. Иймд уг үнэлгээний үр дүнд судалгаа хийж, үнэлгээний найдвартай байдал болон цаашид сургуулийн менежментийг сайжруулахад чухал ач холбогдолтой агуулгыг илрүүлж түүнд тулгуурлан сургуулийн менежментээ сайжруулах хэрэгцээ, шаардлага байсан. Сургуулийн менежментэд сургууль бүхлээрээ ажиллах арга хандлагыг нэвтрүүлнэ гэдэг нь сургуулийн асуудлыг шийдвэрлэхэд суралцагч, багш, ажилтнууд, эцэг эх, олон нийтийн оролцоо хамтын ажиллагааг нэмэгдүүлнэ гэсэн үг. Иймээс сургууль бүхлээрээ ажиллах арга хандлага нь сургуулийн менежментийг дэмжиж буй нэг хэлбэр юм.

References

БШУЯ. (2022). Сургуулийн менежмент, технологи, манлайлал. Улаанбаатар: Би Си Ай.

БШУЯ. (2023). Ерөнхий боловсролын сургуулийн менежментийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж. Улаанбаатар: Урангар пресс.

БШУЯ. (2021). Тогтвортой хөгжлийн боловсролыг суралцахуйд интеграцчилах бодлого, арга хандлага. Хөтөч ном. Улаанбаатар: Битпресс.

БШУЯ. (2021). Тогтвортой хөгжлийн боловсролыг суралцахуйд интеграцчилах бодлого, арга хандлага. Бага боловсрол. Улаанбаатар: Битпресс.

БШУЯ. (2021). Тогтвортой хөгжлийн боловсролыг суралцахуйд интеграцчилах бодлого, арга хандлага. Суурь боловсрол. Улаанбаатар: Битпресс

БШУЯ. (2021). Тогтвортой хөгжлийн боловсролыг суралцахуйд интеграцчилах бодлого, арга хандлага. Бүрэн дунд. Улаанбаатар: Битпресс

Д.Баяраа. (2008). Менежментийн үндэс. Орхон аймаг: Шинэ Монгол.

ТХБ-II төсөл. (2020). Сургууль бүхлээрээ ажиллах арга хандлага ба засаглал. Улаанбаатар: НӨБЛМЭН ХХК.

ТХБ-II, т. (2020). Сургууль бүхлээрээ ажиллах арга хандлага ба Сургалтын хөтөлбөр багшлахуй, суралцахуй. Улаанбаатар: НӨБЛМЭН ХХК.

ТХБ-II, т. (2020). Сургууль бүхлээрээ ажиллах арга хандлага ба түншлэл. Улаанбаатар: НӨБЛМЭН ХХК.

ТХБ-II, т. (2020). Сургууль бүхлээрээ ажиллах арга хандлага ба хүний нөөцийн чадавхын хөгжил. Улаанбаатар: НӨБЛМЭН ХХК.

ТХБ-II, т. (2023). Цахим сонины тусгай дугаар. Улаанбаатар: НӨБЛМЭН ХХК.

Хидэказү, С. (2022). Сургуулийг менежмент. Улаанбаатар: Шинэ Монгол.

Б.Жадамба, Ц.Чимэдлхам. (2001). Судалгааны арга зүй. Улаанбаатар: Гэрэлт сүүдэр ХХК.

Д.Ванчигсүрэн, В.Энхболд. (2001). Судалгаа шинжилгээний арга зүй. Улаанбаатар: Албан бус боловсролын хэвлэх үйлдвэр.

Ранжит Кумар. (2019). Судалгааны арга зүй. Улаанбаатар: Ауруг ХХК.

Д.Ганбаатар. (2020). Менежмент. Улаанбаатар: Сэлэнгэ пресс.

Ч.Пүрэвдорж. (2011). Багшлахуйн менежмент. Улаанбаатар: Мөнхийн үсэг.

Г.Жаргал. (2016) Манлайлалд алхам алхмаар суралцах нь. Улаанбаатар: Ауруг ХХК

Н. Сэлэнгэ. (2019) Багаар ажиллах урлаг. Улаанбаатар: Шинэ Монгол. ХХК.

П.Наранцэцэг. (2014) Хүний нөөцийн менежмент. Улаанбаатар: Битпресс

Published

2024-06-26