ХИМИЙН СУРГАЛТЫН ЦӨМ ХӨТӨЛБӨРИЙН ХЭРЭГЖИЛТИЙГ СУДАЛСАН ҮР ДҮНГЭЭС

Authors

  • Ноокоо ОЮУНЦЭЦЭГ Author

Abstract

Химийн суурь боловсролын шинэчилсэн сургалтын цөм хөтөлбөрийг 2015-2016 оны хичээлийн жилээс эхлэн, судалж үе шаттайгаар хэрэгжүүлсээр 2017-2018 оны хичээлийн жилд бүрэн дунд боловсролын 12-р ангид хэрэгжиж байна. Ингэснээр сургалтын шинэ хөтөлбөр ЕБС-ийн бүх ангид бүрэн хэрэгжиж байна. 2018 оны IV улиралд БХ-ийн хүрээлэнгээс сургалтын цөм хөтөлбөрийн хэрэгжилтэд үнэлгээ хийх ажлыг өргөн хүрээтэй хийсэн. Энэхүү судалгааны хүрээнд химийн суурь (8-р анги) болон бүрэн дунд боловсрол (11-р анги)-ын цөм хөтөлбөрийн хэрэгжилт, түүнд нөлөөлж буй зарим хүчин зүйлсийг судалсан үр дүнг энэхүү өгүүлэлд танилцуулна.

References

Боловсролын хүрээлэн. (2014). Суурь боловсролын сургалтын цөм хөтөлбөр. БСШУЯ. strategy@mecs.gov.mn

Боловсролын хүрээлэн. (2016). Суурь боловсролын сургалтын цөм хөтөлбөр. БСШУЯ. strategy@mecs.gov.mn

БСШУСЯ. (2018). ЕБС-ийн сургалтын хөтөлбөрийг боловсронгуй болгох аргачлал. Сургалтын чанарыг сайжруулахад боловсролын тогтолцооны тогтвортой байдлыг хангах нь. “Процесс” төсөл

Bloom Benjamin. (1956). Taxonomy of Educational Objectives, Handbook 1: Cognitive Domain 2nd edition Edition Edition. Addison-Wesley Longman Ltd

Deming. W. Edwards. (1991). "Plan, Do, Study, Act" for Learning and Improvement. https://www.conversationagent.com/2016/03/plan-do-study-act.html

Oyuntsetseg Nookoo. (2018). Historical overview of Chemistry curriculum development in Mongolian secondary education. 6th International Conference on Chemistry and Chemical Engineering Research and Development in Chemistry, Ulaanbaatar. NUM. 2018.06.21-22

Tyler. Ralph W.. (2013). Basic Principles of Curriculum and Instruction. First Edition. University of Chicago Press.

Published

2024-06-24