КООСЭН ТОГТОЛЦООГ НЭВТРҮҮЛЭХЭД ТУЛГАРСАН АСУУДАЛ, ТҮҮНИЙ ШИЙДЭЛ

"Монгол Коосэн” технологийн коллеж, биоинженерийн тэнхимийн жишээн дээр

##article.authors##

  • Х.Мөнхгэрэл Монгол Коосэн” Технологийн коллеж ##default.groups.name.author##
  • Б.Баярмаа Монгол Коосэн” Технологийн коллеж ##default.groups.name.author##

Хураангуй

Коосэн тогтолцооны онцлог нь дадлага, туршилт билээ. Уг судалгааны ажлаар хими биологийн онолын мэдлэгийг дадлага, туршилтын хичээлээр баталгаажуулж, хичээлийг үр дүнтэй зохион байгуулах, удирдан явуулах, туршилт хийх үеийн аюулгүй ажиллагааг хангах, оюутны мэдлэг бүтээх явцыг дэмжих, туршилтын ажилд анализ хийх чадварт сургахад ашигласан гол хэрэгсэл болох лабораторийн ажлын дэвтрийг хэрхэн сайжруулах боломжийг судалсан.

Ном зүй

Арслан,Т. (2013). Оюутны мэдлэг, чадварыг шалган хянаж дүгнэх нь . In Ж.Даваа, Дээд сургуулийн сургалтын технологи (pp. 105-110). Улаанбаатар: Артсофт ХХК.

Ичинхорлоо,Ш. (2012). Дээд сургуулийн сургалт: Онол арга зүй. Улаанбаатар: Соёмбо принтинг.

Сарантуяа,Г. (2013). Дээд боловсрол эзэмшүүлэх сургалтын зохион байгуулалтын хэлбэр. In Ш. Ж. Даваа, Дээд сургуулийн сургалтын технологи (pp. 53-79). Улаанбаатар: Артсофт ХХК.

Сумъя,Ц. (2000). Химийн сорил туршилтын арга зүй. Химийн хичээлийн технологийн шинэчлэл, 44-46.

Нийтлэгдсэн огноо

2025-01-06