STEM ХӨТӨЛБӨРИЙН СУРАГЧДЫН ШИНЖЛЭХ УХААНЧ ЗОРИЛГО, ХАНДЛАГА НЬ ТЭДНИЙ АЗ ЖАРГАЛ, EQ-Д НӨЛӨӨ ҮЗҮҮЛЭХ ТУХАЙ

Authors

  • Ганбаатар УЯНГА МУИС-ийн Бизнесийн Сургууль Author
  • Эрдэнэбал ОДОНТАМИР БНХАУ-ын Үханий Технологийн Их Сургууль Author
  • Мижиддорж БАТПҮРЭВ ШУТИС-ийн Ахлах Сургууль Author

Abstract

Тус судалгаагаар STEM буюу Шинжлэх ухаан, Технологи, Инженер, Математик хөтөлбөрөөр хичээллэдэг ахлах ангийн сурагчдын EQ болон STEM хөтөлбөрийн талаарх ойлголт, зорилгыг аз жаргалын түвшинтэй нь хамааруулан судалсан бөгөөд эдгээр хүчин зүйлсийн хамаарал нь нас болон хүйсийн хувьд ялгаатай эсэхийг шалгасан.
Судалгаанд МУ-ын ШУТИС-ийн ахлах сургуулийн 10-12-р ангийн сурагчдыг хамруулсан.

Published

2024-04-15