Нийгмийн ухааны сургалтын агуулгад орон нутгийн онцлогийг ашиглах талаар хийсэн судалгааны үр дүн (Монгол улсын ЕБС-ын дунд ангид хийсэн судалгаа)

Authors

  • Гэрэлтуяа МУБИС-ийн докторант Author
  • Нацаг Мягмарцоож МУБИС Author

Keywords:

Монгол улс, нийгмийн ухааны сургалт, орон нутгийн онцлог, үнэт зүйлс, үр дүн

Abstract

Монгол орны экосистемийн өөрчлөлтийн хэрэгцээ, дэлхийн хэмжээний хөгжлийн хэрэгцээ, "Би хэн бэ? Би хаанаас ирсэн бэ? Би яах ёстой вэ? Би хаашаа явж байна вэ? "гэх хүн төрөлхтний амьдралын мөн чанар, зорилгын тулгамдсан асуудлууд хандж , Энэ судалгаа нь ЕБС-ын дунд ангийн нийгмийн ухааны сургалтын агуулгад орон нутгийн Онцлогийг ашиглаж байга талаар судалгаа хийж, үр дүнд ЕБС-ийн нийгмийн ухааны багш нар болон сурагчдаас судалгаа авахд орон нутгийн Онцлогийн онцлог тусгах нь маш чухал гэж үзэж байна. Гэвч нийгмийн ухааны сургалтын агуулгад орон нутгийн Онцлогийг оновчтай тусгахд олон бэрхшээлүүд бий. Даруй цөм хөтөлбөр ба сурах бичгийн агуулга уялдаа холбоо сурах бичгийн агуулга ба дасгал даалгаварын уялдаа холбоо, сурах бичгийн агуулга ба хичээлийн цагын хязгаарлал, Аюулгүй байдалын асуудал, Эдийн засагын асуудалууд бий. нийгмийн ухааны боловсролын агуулгад орон нутгийн онцлогийг тусгах боломж, арга замыг бүтээлчээр боловсруулах чухалтай. 

Published

2025-05-29