ҮР ДҮНД СУУРИЛСАН ҮНЭЛГЭЭНИЙ НЭГЭН ЗАГВАРЫН ТУРШИЛТ СУДАЛГААНЫ ҮР ДҮН
Abstract
Бидний хийж гүйцэтгэсэн судалгааны ажил нь нийгмийн ухааны хичээлээр сургалтын үнэлгээг өөрчлөн сайжруулах боломж, арга замыг эрэлхийлэхэд чиглэж буй юм. Сургалтын үнэлгээг шалгуурт суурилсан байдлаар үр дүнтэй төлөвлөх нь сургалтын чанарыг нэмэгдүүлэх ач холбогдолтой (Н.Эрдэнэхүү, CDIO сургалтын явцын үнэлгээг шинэчлэх, сургалтын хөтөлбөрт нэгдсэн үнэлгээ хийх арга зүйн зөвлөмж, 2010, хууд. 19). Бид боловсролын байгууллагын менежментийн ISO21001:2018 стандартад үндэслэн PDCA загвар ашиглан үр дүнд суурилсан үнэлгээний нэгэн загвар боловсруулан туршилт судалгаа хийж гүйцэтгэсэн болно. Судалгааны үр дүнгээс товч дурдвал мэдлэг 81 хувь чадвар 79 хувь, хандлага 73 хувь үнэлгээтэй байна. Энэхүү судалгааны үр дүнг бусад багш нар сургалтад ашиглаж, суралцахуйн үр дүнг нэмэгдүүлэх бүрэн боломжтой юм.
References
Al-Atabi. (2007). A case study in project based learning using flow visualisation. Journal of Enjineering and Science Technology (JESTEC),2(3), 290-297.
Al-Atabi. (2009). The use of project based is learning as a first year integrated teaching and learning medium. 5 th International CDIO conference (p. 5). Singapore: Singapore Polytechnic.
Edward.F. (2001). The CDIO Syllabus Statetment Of Goals For Underrgraduate Engineering Education. Singapore: www.cdio.org.
Энхцэцэг.Б. (2016). CDIO сургалттын өвөрмөц арга зүйн тухайд. Үр дүнд суурилсан боловсрол (p. 168). Улаанбаатар: "Жиком Пресе".
Боловсрол Шинжлэх ухааны яам, Д. б. (2015). Үр дүнд суурилсан сургалт (OBE)-ын аргад үндэслэн сургалтын хөтөлбөр боловсруулах удирдамж. Улаанбаатар: ШУТИС.
Ичинхорлоо,Ш. (2010). Сургалтын арга зүйн шинэчлэл. Улаанбаатар: Соёмбо Притинг.
Соёлзул,Ш. (2021). ISO 21001 гарын авлага. Улаанбаатар: Estandard.gov.mn.
Рэнцэнханд,Р. (2013). Хамтдаа хөгжье. Улаанбаатөр: https://www.facebook.com/tsogtshugjil/photos/.
Хейвуд, Л. (2022). Багаар ажиллах яагаад чухал вэ? https://ahaslides.com/mn/blog/8-teamwork-skills/.
төсөл, Д. б. (2017). Их,дээд сургуулийн багшийн үүрэг, үйл ажиллагаа. Улаанбаатар: "Жико Притинг".
Эрдэнэхүү,Н. (2010). CDIO сургалтын явцын үнэлгээг шинэчлэх, сургалтын хөтөлбөрт нэгдсэн үнэлгээ хийх арга зүйн зөвлөмж. Улаанбаатар: "Жиком Пресе".
Эрдэнэхүү,Н. (2017). CDIO ажлын орчин бүрдүүлэх, хосолсон сургалт явуулах арга зүйн зөвлөмж. Улаанбаатар: "Жиком Пресе".
Эрдэнэхүү,Н. (2017). CDIO нийлмэл сургалтын хөтөлбөр, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах арга зүйн зөвлөмж. Улаанбаатар: "Жико Пресе".
Эрдэнэхүү,Н. (2017). CDIO хөтөлбөрийн боловсролын зорилго,зорилтууд, суралцахуйн үр дүнгүүдийг тодорхойлох арга зүйн зөвлөмж. Улаанбаатар: "Жиком Пресе".