АКАДЕМИК ЯРИАНЫ ЧАДВАРЫГ САЙЖРУУЛАХАД ЯРИАНЫ ДААЛГАВРУУДААР ТАСРАЛТГҮЙ ҮНЭЛЭХИЙН АЧ ХОЛБОГДОЛ

Authors

  • Цэвээнсүрэн ТӨМӨРБАРС Санхүү, Эдийн Засгийн Их Сургууль Author

Abstract

Тасралтгүй үнэлгээ нь сургалтын үйл явцын салшгүй нэг хэсэг юм. Санхүү Эдийн Засгийн Их Сургуулийн Англи хэл судлалын тэнхим нь 2013-2014 оны хичээлийн жилээс оюутнуудад академик англи хэлний сургалтыг тогтмол явуулж ирсэн бөгөөд уг хичээлийн хүрээнд 2 долоо хоног тутам судалсан сэдэвтэй холбоотой илтгэл, бүлгийн хэлэлцүүлэг, кэйс, фото асуудал ба шийдэл, мэтгэлцээн, бизнес төлөвлөгөө гэх мэт ярианы даалгавруудыг гүйцэтгэж тасралтгүй үнэлүүлдэг билээ. Миний бие энэхүү судалгааны ажлаар 2016-2017 оны хичээлийн жилийн 2-р улиралд СЭЗИС-ийн академик англи хэлний хичээл судалсан 4-р түвшний 20 оюутны ярианы даалгаврын үнэлгээг харгалзан ярианы чадвар нь хэрхэн сайжирч байгаад дүн шинжилгээ хийхийг зорилоо.

References

Ганзул, Г. (2016), Их дээд сургуулийн хэлний сургалтад оюутныг тасралтгүй үнэлэхийн ач холбогдол. Монголын эдийн засгийн хөгжлийн шинэ алхам эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэлүүдийн эмхэтгэл. Улаанбаатар. Монгол: Соёмбо принтинг ХХК Ramsden P. (2003). Learning to teach in higher education. London & New York.

Scaife, J., & Wellington, J. (2010). Varying perspectives and practices in formative and diagnostic assessment: A case study. Journal of Education for Teaching: International Research and Pedagogy.

Tierney, R. (2006). Changing practices: Influences on classroom assessment. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice.

Yorke, M. (2003). Formative assessment in higher education: Moves towards theory and the enhancement of pedagogic practice. Higher Education. www.wikipedia.org http://www.dictionary.cambridge.org http://www.oxforddictionaries.com

Published

2024-09-06