МАТЕМАТИКИЙН ХИЧЭЭЛД ЗАГВАР АШИГЛАН ТООЦООЛОН БОДОХ ЧАДВАРЫГ ХӨГЖҮҮЛЭХ НЬ

Бага боловсролын 4-р ангийн математикийн хичээлийн жишээн дээр

Authors

  • Банзрагч ЧИМГЭЭ Author

Abstract

Суралцагч математикийн ухагдахууныг эзэмшихдээ тухайн сэдэв асуудлын хүрээнд бодит юмс, зураглал, бичвэр зэргийг ажиглах, турших, судлах, таамаглал дэвшүүлэх, загварчлах, хийж бүтээх, эргэцүүлэн бодох, дүгнэлт гаргах, асуудал шийдвэрлэх, ярилцах зэрэг үйл хийх явцдаа мэдлэг бүтээдэг. Иймээс бага ангид математикийн ухагдахууныг таниулахдаа бодит төсөөллөөс хийсвэр ойлголт руу шилжүүлэн тайлбарлавал илүү үр дүнд хүрэх болно. Энэ өгүүлэлдээ дөрөвдүгээр ангийн математикийн хичээлээр мянга хүртэлх тооны үржүүлэх үйлдэл сэдвийг загвар ашиглан таниулж, түүний үндсэн дээр цээжээр тооцоолон бодох чадварыг хөгжүүлэх арга зүйг туршсан судалгааны үр дүнгээ танилцуулж байна.

References

(2013). “Бага ангийн багш” сэтгүүл. Дугаар 5 (37). Улаанбаатар (2014). Бага боловсролын цөм хөтөлбөр. БСШУЯ. Улаанбаатар (2014). Математикийн эрдэм шинжилгээний бичиг-1. МУБИС-ийн Архангай дахь салбар Багшийн сургууль. Цэцэрлэг хот Балдулмаа,Б. ба бус. (2010). Бага боловсролын математик онол, дидактик. Улаанбаатар Бантова.М.А. и др. ( 1976), Методика преподавания математики в начальных классах .

Москва Бүндэн,Д. ба бус.(1983). Бага ангид математик заах арга зүй. Улаанбаатар Балдулмаа,Б., Чогмаа,Б. нар (2006). Математик-4. Улаанбаатар Ичинхорлоо,Ш.(2009). Сургалт. Улаанбаатар Математик сонин I-IV анги. Улаанбаатар Нямжав,Ц.(2010).Арифметикийн бодлогыг цээжээр бодох аргууд. Улаанбаатар Пүрэвдорж,Ч. (2009). Багшлахуйн менежмент. Улаанбаатар Цэрэнхүү,Ц, ба бус. (2005).Математик-1 сурах бичиг. Улаанбаатар Цэрэнхүү,Ц, ба бус. (2006).Математик-2 сурах бичиг. Улаанбаатар Цэрэнхүү,Ц, ба бус. (2006). Математик-3 сурах бичиг. Улаанбаатар

Published

2024-09-06