МОНГОЛ УЛСЫН ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН СУРГАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГЫН МАГИСТР, ДОКТОРЫН СУРГАЛТЫН ӨНӨӨГИЙН БАЙДАЛ

Authors

  • Болд ЛХАМЦЭРЭН Боловсролын хүрээлэн Author

Abstract

Энэхүү өгүүллээр Монгол улсын дээд боловсролын сургалтын байгууллага дахь магистр, докторын сургалтын өнөөгийн байдлыг тоймлон хүргэхийг зорив. Судалгаанд дээд боловсролын салбарын бодлого, эрх зүйн баримт бичиг, статистик мэдээлэл (2016-2017оны хичээлийн жил), ШУТС-ын мэдээллийн сан, МУҮТА-ын баримт материал, боловсролын түүхийн ном, зохиолыг эх сурвалж болгон ашиглав.

References

(2016). Боловсролын салбарын 2015-2016 оны хичээлийн жилийн статистикийн мэдээллийн эмхтгэл (I). Уланбаатар.

(2017). Боловсролын салбарын 2016-2017 оны хичээлийн жилийн статистикийн мэдээллийн эмхтгэл (I). Улаанбаатар.

БСШУ-ны сайдын “Магистр, докторын мэргэжлийн чиглэл, индекс, журам батлах, дүрэмд өөрчлөлт оруулах тухай” 2014 оны А/370 тоот тушаал

Бэгз, Н. (2015). Монголын боловсрол судлалын хөгжлийн асуудлууд. Боловсрол судлал сэтгүүл, Дугаар 1, 11-18-р тал.

(1999). Гэгээрлийн Яам. Дээд боловсролтой холбогдолтой тогтоол, тушаал, дүрэм, журмын эмхэтгэл. Улаанбаатар.

МУИС-ийн Захирлын 2015 оны А(203-р тушаал “МУИС-ийн сургалтын журам”, ШУТИС-ийн Ректорын 2011 оны А-63 тоот тушаал “ШУТИС-д магистр, докторын (PhD)-ын сургалт явуулах, зэрэг хамгаалуулахад баримтлах журам”, МУБИС-ийн Захирлын 2015 оны А(172-р тушаал “МУБИС-ийн сургалтын журам”, АШУҮИС-ийн Захирлын 2016 оны А(04-р тушаал “АШУҮИС-ийн төгсөлтийн сургалтын үйл ажиллагааг зохицуулах журам”, СУИС-ийн Захирлын 2015 оны 06 сарын 08-ны өдрийн А/154 –р тушаал “СУИС-ийн магистрын сургалтын журам”, ХСИС-ийн Захирлын 2013 оны 06 сарын 20 -ны өдрийн А/33.

(2009). Үндэсний статистикийн хорооны дарга, Нийгмийн хамгаалал, хөдөлмөрийн сайдын 2009 оны 01(68(94 тоот тушаалын хавсралт: Хөдөлмөр эрхлэлт, ажиллах хүчний статистикийн үзүүлэлтийг тооцох аргачлал. Улаанбаатар.

МУҮТА, Ф-6. Д–1. Хн–40. 16-р тал.

МУҮТА, Ф-6. Д–2. Хн-1211.

www.accmon.mn

www.mecss.gov.mn

www.stf.mn

Published

2024-07-08