ГАГНЕГИЙН ОНОЛЫГ ЦАХИМ СУРГАЛТАД АШИГЛАХ НЬ

Authors

  • Бадамжав ЗОЛЗАЯА МУБИС, МБУС Author
  • Самбуу УЯНГА МУИС, ХШУИС Author

Abstract

Сургалтын үйл ажиллагаанд мэдээлэл, харилцаа, холбооны технологи (МХХТ)-ийг хэрэглэх нь багшлахуй болоод суралцахуйн хөгжилд бодит дэмжлэг үзүүлдэг. Энэхүү өгүүлэлд сургалтад мультимедиа технологийг суралцахуйн дизайны онол, загвартай нийцүүлэн үр бүтээлтэй ашиглах, түүний дотор Америкийн боловсрол судлаач Роберт Гагнегийн сургалтын 9 алхамт үйлийн онолыг ашиглаж, хэрэгжүүлсэн туршлагын үр дүнг танилцуулж байна. Мультимедиа технологийг Гагнегийн онолын үндсэн дээр хэрэгжүүлснээр мэдээлэл зүйн чиглэлээр суралцаж байгаа оюутнуудын багшлах дадлагын үйлд дэмжлэг болж байна.

References

Цэдэвсүрэн Д., (2017). Цахим сурах бичиг боловсруулах онол, арга зүй, 12-р тал

www.instructionaldesigncentral.com

Reiser, R.A., Dempsey, J.V. (2007). Trends and Issues in Instructional Design (2nd ed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson Education, Inc.

TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology – April 2014, volume 13 issue 2 (http://www.tojet.net/articles/v13i2/13211.pdf)

Gagné, R. M., Wager, W. W., Golas, K. C., & Keller, J. M. (2005). Principles of instructional design (5th ed.). Belmont, CA: Wadsworth/Thomson Learning.

http://hlwiki.slais.ubc.ca/index.php/Gagne%27s_Nine_Events_of_Instruction

Мөнхтуяа, Л., Ганбаатар, Т., Золзаяа, Б., Уртнасан, Г., Бадамсүрэн, Б., Эрхбаяр, С., Гэрэлтуяа, Ц. (ред.). (2015) Сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн боловсруулах арга зүй. Улаанбаатар: Битпресс ХХК.

Published

2024-07-02