ХИЧЭЭЛИЙН СУДАЛГААНЫ ХАРЬЦУУЛСАН ҮР ДҮНГЭЭС

Authors

  • Дашхүү ОТГОНТУЯА Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институт Author

Keywords:

хичээлийн судалгаа; багшийн хөгжил; шинэ багш.

Abstract

Энэ өгүүлэлд ерөнхий боловсролын сургуульд эхний жилдээ ажиллаж байгаа багш нарыг “шинэ багш” хэмээн нэрлэж, тэдний хичээлийн судалгааны талаарх мэдлэг ойлголтыг тандаж боловсруулалт хийсэн. Мөн хичээлийн судалгаагаар “шинэ багш” хэрхэн хөгжиж байгаа талаар судалсан гадаадын зарим улс орны судлаачдын бүтээлүүдийг харьцуулан авч үзсэн болно.

Өгүүллээрээ бид “шинэ багш” нарыг хичээлийн судалгаагаар дамжуулан хөгжүүлэх шаардлага байгааг нотолж, эерэг шийдэлд нөлөөлөх гарцыг санал болгоно. Нээлттэй болон хаалттай асуулгаар судалгаа авах, тоон өгөгдөлд боловсруулалт хийх, ном зохиол судалж харьцуулах аргуудыг хэрэглэн хүрсэн зарим үр дүнг хувь судлаачийн байр сууринаас хандаж судлан боловсруулсан танилцуулж байна.

References

Hamzeh, F. (2014). Lesson study-building communities of learning among "Pre-service" science teachers. Ontario, Canada: Electronic Theses and dissertations, 5114 .

Makinae, N. (2010). The origin of lesson study in Japan. Japan: University of Tsukuba.

Meiliasari. (2013). Lesson study with pre-service teachers: Investigating the learning of pre-service teachers in lesson study model of teaching practice course . Indonesia.

Orit, A. (2013). Lesson study as an induction tool for novice teachers ferformance. George Mason University: Degree of master of science.

Sampan Thinwiangthong., Maitree Inprasitha. (2013). Pre and in-service teachers role to improve the teaching and learning Mathematics. 5th world comperence on Educational Sciences. Tailand.

Soviyah. (Vol.s,No1, March 2018). Lesson study: What do pre-service teachers tell? Journal of English Studies , p12-19.

Sungmin Im Daegu., Hye-Gyoung Yoon Chuncheon ., Jeongho Cha. (2016). Pre-service Science Teacher education system in South Korea: Prospects and Challenges. South Korea.

Wangbei Ye.,Wing-Wah Law. (2017). Pre-service teachers' interpretations of religious policy in citizenship education in China.

Published

2024-06-27