БАГШИЙН АЖЛЫН БАЙРАН ДАХЬ ХӨГЖЛИЙН АСУУДАЛД

Authors

  • Мэнд НАРАНТУЯА МУИС, ШУС Author
  • Дүгэрсүрэн ГАНБОЛД ШУТИС, БУХС Author

Abstract

Багшийн мэргэжлийн хөгжлийн асуудал нь боловсрол судлалын тулгамдаж буй асуудлын нэг бөгөөд түүний үр дүн, үр ашгийг нэмэгдүүлэхэд анхаарах зүйлсийг юун түрүүнд судалж дүгнэх хэрэгцээ шаардлага их байна. Энэхүү судалгааны хүрээнд багшийн хөгжлийг хэрхэн хангадаг талаарх гадаад улс орны туршлагыг нэгтгэх, багш нар өөрийн мэргэжлийн хөгжлийг хангах асуудлыг хэрхэн ойлгож, дүгнэж байгааг нэгтгэх зорилгоор нийт 77 багшийг хамруулсан асуулга судалгааг хийж, дүгнэлээ. Судалгааны үр дүнгээс үзэхэд, багшийн мэргэжлийн хөгжлийн зорилго, хүлээж буй үр дүн ба багш нарын мэргэжил дээшлүүлэх сургалтын хэлбэрийн зохицоог хангах шаардлагатай гэж дүгнэхээр байна.

References

Angrist, J. &. (2001). Does teacher training affect pupil learning? Evidence from matched comparisons in Jerusalem public schools. Journal of Labor Economics, 19, 343- 69. doi:10.1086/319564.

Darling-Hammond, W. A. (2009). Professional Learning in the Learning Profession A Status Report on Teacher Development in the U.S. and Abroad. .

Huberman, M. (1989). The Professional Life Cycle of Teachers. Teacher College Records, 91, 31-57. http://hub.mspnet.org/index.cfm/9327.

Knowles M., e. a. (2005). The Adult Learner: The Definitive Classic in Adult Education and Human Resource Development. 6th edition. Amsterdam: Elsevier.

Nizet, E. B. (1997). Apprentissage et formation des adultes Paris, PUF.

Roland G. Fryer, J. (2016). An Empirical Analysis of Racial Differences in Police Use of Force. NBER Working Paper No. 22399. Issued in July 2016, Revised in January 2018.

Smith, B. A. (1999). Training Teachers on the Job: What Works and How to Measure It. Policy research paper.7834.

Villegas-Reimers, E. (2003). Teacher Professional Development: An International Review of the Literature. Paris: UNESCO International Institute for Educational Planning.

Published

2024-06-24